Vet inte varför.

Vet inte varför jag alltid glömmer bort bloggen. Funderar på om jag måste ställa ett dagligt larm som påminner mig om att den finns. Tror jag ska göra det.
Ah well, nu har jag flyttat in i nya lägenheten OCH skaffat katt. Jag har det jättebra och trivs verkligen. Det var lite ensamt innan Nissekatten men nu är det helt klart uthärdligt. Igår fick jag in mina hyllor också så nu börjar det äntligen likna ett riktigt hem. Idag är jag hemma med magsjuka och det suger verkligen. Kan inte göra någonting förutom att dumglo på tv:n eller datorn. Så då passar det ju iallafall bra att blogga lite.
Jag har börjat med LCHF igen btw. Kände att det var dags att ta tag i kroppen igen. Och det går fint. Glömmer äta tillräckligt mycket fett så det går ganska långsamt. Men det gör inget. Satsar mest på att må bra. Förra gången var det all about viktminskning. Nu känns det mer som en bonus och själva måendet är det viktigaste.
Nu ska jag vila och se på kunskapskanalen innan jag måste springa och krama toalettstolen igen. Kramkram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback