Ljus

Upp och ner, upp och ner, upp och ner. That's how it goes. Mitt liv alltså. Hemma idag igen. Dagen började väldigt dåligt men jag känner ändå att det kommer att hända mindre och mindre från och med nu. De senaste dygnen har öppnat mina ögon för livet mer än jag trodde var möjligt. Jag känner mig ivrig att komma någonstans i mitt liv och jag vet att jag klarar det. Senaste tiden har varit väldigt jobbit men nu ska det bli oändligt mycket bättre. Som jag pratade med J om igår. Mitt liv har alltid varit ganska brutalt och allt det jobbiga är vardag för mig. Det är dags att byta ut det jobbiga mot fina och roliga saker. Jag ser fram emot ett liv där jag inte behöver hålla uppe garden hela tiden för att orka med allt. Och snart är jag där.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback