Igår

Igårkväll var utan tvekan den mest omtumlande kvällen på länge. Min arbetskamrat och vän var hos mig efter att vi hade haft ett möte med en annan vän och vi satt och pratade om lite allt möjligt. Plötsligt så kom vi in på uppväxt och lite sånt och jag gick djupare in i mig själv än jag någonsin tidigare gjort. Jag mindes så mycket som jag inte velat minnas och det var hur läskigt som helst. Men det kändes ändå bra att få ut det i luften. Jag förvånas över hur trygg jag ändå kände mig. Jag hoppas att jag i mitt liv möter fler sådana människor. Människor som jag kan känna mig helt trygg med. Människor som jag kan vara runt utan att känna att jag måste hålla garden uppe hela tiden.
Sedan igår har jag mått mycket bättre än på länge. Det känns som att många tunga stenar försvann igår. Det känns underbart.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback