Funderingar och bredband.

Igårkväll låg jag i min säng och försökte, som så många andra nätter, att somna innan klockan hann bli tre-fyra. Det gick såklart inte men jag fick massor med tid att fundera över saker. Jag har som en del vet skaffat mig ett litet extrajobb som för tillfället inte är mycket alls men som senare kan komma att förändra hela mitt liv. Ända sedan jag gick med så har jag varit livrädd för att jag ska ha gjort fel val. Men igårkväll lyssnade jag igenom en av skivorna jobbet gett mig och jag kände liksom hur allt klarnade upp. Föreläsaren sa så otroligt peppande saker och plötsligt kände jag att allt nog ändå skulle bli jävligt bra. Jag har fortfarande väldigt mycket ångest över en hel del andra saker i livet men det är skönt att iallafall detta känns bra. Jag känner mig trygg och det är underbart.
(Jag tänker inte berätta här vad mitt jobb innebär då jag inte vill att hela världen ska veta varje liten detalj av mitt liv. De närmaste vet, och det duger fint för mig.)

Idag har jag mått väldigt dåligt och inte klarat av skolan, men jag har iallafall gjort något produktivt och med hjälp av Emil som jobbar på ComHem skaffat bredband! Det känns superbra.

Nu sitter jag och dricker lite kaffe och väntar på att bli stark nog att orka städa. Jag må ha fallit idag, men imorgon är en ny dag och då kan jag försöka igen. Jag tänker inte gräva ner mig för alltid bara för att allt inte går som planerat.

Jag hoppas alla har en underbar dag och att ni är snälla mot varandra!

Massa kärlek! - Mao

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback