Drömmar

På mitt jobb blir jag hela tiden uppmuntrad att drömma stort och att veta vad jag innerst inne verkligen vill. Det är kul, jag älskar att drömma. Så här kommer en liten 10-lista på saker jag vill ha/vara/göra.

1. Skämma bort min familj och mina vänner
2. Resa.
3. Skaffa en större lägenhet där jag kan ha en ateljé för alla kreativa saker jag gör.
4. Köpa en nya möbler.
5. Ha en walk-in closet.
6. Fylla min walk-in closet.
7. Bli helt skuldfri. (studielån osv)
8. Ha egen tvättmaskin och diskmaskin.
9. Gå kurser som intresserar mig.
10. Vara trygg i mig själv.


Det är några av mina drömmar för tillfället.
Jag uppmanar alla att göra en lista över vad ni drömmer om. Det är nyttigt och otroligt inspirerande.

Puss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback