Roligt

Det är kul att kasta saker. Bara hiva ner dem i en säck och sedan aldrig se dem igen. För nåt år sedan hatade jag det. Men nu, när jag äntligen har börjat förstå charmen med att inte ha så mycket grejjer så älskar jag det. Tänker bara ta med mig ca 10% av det jag äger till nästa lägenhet och det känns underbart. <3 Det enda jag inte slänger något av är mina pyssellådor. Utan mitt pyssel så blir jag rastlös och mår dåligt. Så det stannar<3 På tal om pyssel så har jag börjat virka "kompisar". De är små söta varelser som ser snälla ut. Ska lägga upp en bild såfort jag har tid :) Nu ska jag fortsätta slänga saker! baibai!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback