Lite snack om fred osv.

Igår var det kanelbullens dag. Jag tycker att det är helt jävla sjukt hur en sådan dag kan uppmärksammas mer än internationella fredsdagen den 21 september. I ren protest mot detta så bojkottade jag kanelbullarna igår. En liten grej, men det är alltid något. Jag är så less på alla som snackar om att de vill ha fred på jorden, men hur många är det egentligen som gör något? På min skola uppmärksammades det iallafall fint detta år. Och i klassen så planerar vi nu redan inför nästa års fredsdag. På lunchen så ska jag sätta mig och skriva brev till kommunfullmäktige för att be även dem uppmärksamma denna underbara dag. Jag hoppas att fler vill göra detsamma.
Kram på er alla fina. Hoppas ni har en fantastisk dag. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback