Trött

Jag är så trött. Så trött på att aldrig veta vad jag känner, aldrig veta vad jag vill fullt ut. Kluven är mitt andra namn. Jag både vill och vill inte. Eller kanske är det så att jag vill men inte vågar. Jag vet inte ens det. Jag vet ingenting. Eller några saker vet jag. Jag vet att jag är hungrig, jag vet att jag borde göra massor av saker som jag inte ännu gjort och jag vet att det snart är vinter. Jag blir kall och ännu tröttare bara av att tänka på det.
Men jag vet några bra saker också. Jag vet att jag snart bor med världens bästa vän i världens bästa lägenhet och jag vet att jag mådde bättre i helgen med någon än vad jag gjort på säkert ett år med alla andra. Varför kunde jag inte stanna tiden? Jag ville så gärna stanna tiden.

Kommentarer
Postat av: pelle

<3333

2011-08-30 @ 05:15:53
URL: http://pellz.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback